Dunkande hjärta och kurrande mage.

Sitter just nu i bilen och väntar på Niclas som slutar jobbet vid fem. Är så hungrig så jag blir rädd för min mage som kurrar så högt, hehe.

Jag tycker det är så läskigt att köra om bilar! Det var en som körde typ 60 på en 80 väg, och eftersom att man ska hålla avstånd så körde jag inte mer än 50. Det var lite smådrygt, så jag bestämde mig för att köra om. När jag ser en riktigt lång raksträcka så börjar jag förbereda för omkörningen och när jag är typ jämnsides med bilen jag kör om så ser jag mötande. Så jag får typ panik och får för mig att avbryta, fast jag struntade i det och körde om ändå. När jag är klar med omkörningen så dunkar mitt hjärta snabbare än vad bilen går i. Haha, nästa gång fortsätter jag köra i 50 och kommer försent istället.

Min sminkning idag.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback