Sushi och framtidsplaner ikväll.

Längtar tills i eftermiddag så jag spricker snart tror jag! Ska ut på resturang med min älskade Niclas! Det var så längesen vi sågs sist. Pratade med honom nyss och vi bestämde oss för sushi ikväll. Det ska bli riktigt mysigt. 
Vi pratade också om nästa år, vad som kommer hända år 2012, många spännande saker står på agendan!


Apropå agenda, jag måste köpa en riktigt snygg och stor kalender för nästa år. Är så trött på att skriva in allt i pyttesmå kalendrar eller i iphonen. Det ska vara en riktigt snygg, helst i läder med guldskrift på framsidan. Hittade en jättefin på ett ställe, men tyvärr får bara företag handla där. Så försöker hitta något ställe som har liknande kalenderar. Vill inte ha någon sån där i plast med något blommönster, det passar inte mig. 

Sushin jag åt sist jag var där. Det ser lite lite ut men det är bara för att jag redan hade smakat på två bitar. 
Det ser så gott ut!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback