Maybe dreams come true?

Önskar jag hade en egen lägenhet, så kunde mandisen bo hos mig och vi kunde spela cs jämt och bara tönta oss.
Den här vindslägenheten som är placerad i Kungsholmen Sthlm skulle verkligen inte sitta fel!



Utsikt.



Badrum.



Insyn i luftigt allrum från balkong.



Stort masterbedroom.



Matsal/allrum. 



Matsal/allrum + insyn från & till köket.



Vy från köket mot matsal och balkong. 



Allrum.

Denna lägenhet har jag tittat på ett extremt högt antal gånger. En vindsvåning i Stockholm. Detta är min drömlägenhet. Det ska ni banne mig veta! 

Möbler + inredning.



Härlig och stor modulsoffa. Riktigt snygg!



Fårskinn. Det är så sjukt snyggt att ha som mattor, plädar och typ dynor. Tänk er att ni har en snygg, robust lite "antik" kista vid sängkanten och sedan lägger en fårskinnspläd på? SNYGGT!



Matsalsbord i valnöt. Har fått pippi på valnöt.



Och dessa stolar till det bordet (fast i valnöt såklart)! 




Soffbord. Cool och egen design.



Modern och egen golvlampa. 



Dessa tre ljusstakar har Constantin Wortmann designat för det danska designföretaget Georg Jensen. Jag måste säga att jag är totalt överdrivet kär i dessa ljusstakar (om man nu kan bli kär i ljusstakar?!)



En golvljusstake. Den här är enkel och stilren, perfekt att ha om man har mycket plats!




(Till höger i svart) En klädhängare. Visst är designen annorlunda och vågad? 



Sist men verkligen inte minst. En sittpuff från Missoni Home. 
Den här ska jag ha! Visst är den härlig? Det är en sån där detalj som livar upp hela rummet.


Sitter alltid och drömmer mig bort och tittar på lyxlägenheter/diverse lyxsaker. Fast hade jag haft pengar så jag kunde köpa allt det där, hade jag nog inte suktat så mycket efter det. Fast jag gillar att drömma. 

Puss på er & sluta aldrig att drömma! 

p.s. ja jag är en materialgirl!

bilder lånade härifrån:
http://www2.skeppsholmen.se/?guid=3UH2IO5BRNT01OUV&typ=CMBoLgh&from=hemnetredirect&view=Gallery
http://www.lannamobler.se


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback