Träning!

Tränade precis med pappa. FAN (ursäkta svordomen) va bra man mår efteråt! Känns som om jag kan göra precis vadsomhelst just nu. Tack vare underbara och mycket hjälpsamma tips från Bea så känns det verkligen som att man komma någonvart. Inte bara sitter där och läser om andra som tränar och är så duktiga. Brukade bli avundsjuk och må dåligt över mig själv. Av någon anledning har jag aldrig riktigt kört igång med träningen och äta nyttigt. Tror det kan vara mycket för att det ingår inte normalt i vår vardag här hemma. Men nu har det blivit ändring minsann! 

Oh juste! Åt sushi idag med Malin, helt ärligt den godaste sushin jag ätit. Manna heter resturangen, otroligt fint där inne, fint upplagd och så åt jag ju med en fin person. HEHE, mycket fint! 

Måste bara bli bättre på mellanmål, så imorgon har jag en uppgift och det är att äta en morot vid 10-11tiden och en vid 14-15tiden. 

ÅH BLEV SUGEN PÅ SUSHI IGEN NU :( wäHH.. tur att jag och Malin ska käka det igen på fredaaaaaaag! 

Ha det underbart!
Blev helt plötsligt sugen på något sött? typ fruktsallad. gooooooott <3

Kommentarer
Bea

Men Anna, gud vilken underbar kommentar du skickade! Tack så jättemycket! Vet du hur glad jag blir?? - Helt superglad!! Tack för att du gjorde min kväll :) !



Matschema kostar 599 kronor och innehåller frukostar, mellisar, luncher och middagar. Det innehåller även tips på vad man kan unna sig samt några racept på godsaker som man kan baka som även är nyttiga :) .



Hör gärna av dig via mail till mig så kan vi diskutera mera där. Tack igen Anna för din kommentar. Får jag lägga upp den i bloggen och länka till din blogg? :)



Kram Bea



Blogg: http://svettlukt.se
2011-11-29 @ 21:56:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback