sjuk, nackspärr och plugg = nästintill död..

Så sjukt trött är jag! Omfg..

Har pluggat hur mycket som helst nu under den senaste veckan, och har haft körlektion på körlektion.. Nu är jag supersjuk och har fått nackspärr! GREAT!! :c Har körlektion imorgon, ska gå upp vid 7-8 och se om nackspärren är borta, annars ska jag boka om den körlektionen. Kan ju inte kolla döda vinkeln och ha full uppsikt när jag har nackspärr. Hehe.. Lillasyster har förhört mig nu på typ 200 sidor i boken och jag kunde i princip 99% av det hon frågade, så det känns skönt. Storasyster förhörde mig igår i någon timma på några sidor i boken och på alla vägmärken.



När pappa kommer hem ska han få förhöra mig. Och ikväll ska jag sitta på körkort.se och göra test tänkte jag. Sen ska jag läsa lite mer i boken. Det börjar ju närma sig nu, måste plugga plugga plugga! Tjoho, längtar och hoppas att jag klarar det.

Nu ska jag vila mig och titta på true blood.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback