Saknar tiden som kommer

Ibland är jag lite konstig. Kan inte riktigt leva i nuet, jag försöker verkligen men det går inte riktigt. Går hela tiden & längtar efter framtiden, ungefär som att jag kommer att bli lycklig då? Inte för att jag är olycklig nu, men det finns endel saker man bara längtar efter.

Har nog förändrats endel i mitt sätt att tänka de senaste månaderna/året. Gillar lite andra saker som jag kanske inte gillat tidigare. Ändrat åsikter om lite allt möjligt & längtar efter saker & tider som inte ens funnits i min tankegång tidigare.

Jag har inte riktigt kunnat tidigare förstå personer som längtar efter saker/personer/tider tidigare. Men nu förstår jag hur det är att längta efter någonting så mycket så att det bara kliar i kroppen på en!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback