Lista!

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
2. Personen du pratade I telefon med:
3. Du fick SMS av:
4. Du kramade:
IDAG
5. Kläder:
6. Bättre än igår:
IMORGON
7. Är det:
8. Planer:
9. Något tråkigt som händer imorgon:
FAVORIT
10. Nummer:
11. Färg:
12. Årstid:
13. Saknar du någon?:
14. Humör för tillfället?:
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
16. Vad åt du sist?:
17. Vad irriterar du dig på?:
18. Tror du på distansförållanden?:
19. Vem tänker du på just nu?:
20. Tror du att personen tänker på dig med?:
21. Vart reste du sist?:
22. Vad gjorde du igår kväll?:
23. Liknar du din mamma eller pappa?:
24. Ler du ofta?:
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?:
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:
27. I vems säng sov du i igår natt?:
28. Vilken färg har din tröja?:
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?:
31. Gråter du när du skadar dig?:
GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
33. Vad gör dig glad?:
34. Önskar du att du var lyckligare?:
35. Är lycka överskattat?:
36. Kan musik göra dig glad?:
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:
39. Har du en flick/pojkvän?:
40. Är du nöjd med det?:
41. Är du kär?:
HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?:
44. Är du en mobbare?:
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:
46. Har du blivit sviken någon gång?:
SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
48. Favoritämne?:
49. Värsta ämne :
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Niclas
2. Personen du pratade I telefon med: Niclas
3. Du fick SMS av: Malin
4. Du kramade: Amanda...tror jag?
IDAG
5. Kläder: Grå byxor & svart tröja (fantasifullt!)
6. Bättre än igår: Mitt humör!
IMORGON
7. Är det: Dags för mig att sova hos Niclas!
8. Planer: Massa massa tråkigt, sen Niclas.
9. Något tråkigt som händer imorgon: "Jobba"
FAVORIT
10. Nummer: Har inget.
11. Färg: Smaragdgrön.
12. Årstid: Vår/Sommar.
13. Saknar du någon?: JA!
14. Humör för tillfället?: Neutral..seg i huvudet efter allt pluggande.
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Drack kaffe.
16. Vad åt du sist?: Långfil.
17. Vad irriterar du dig på?: Ingenting.
18. Tror du på distansförållanden?: Vet inte, har aldrig testat. Men jag tror inte att jag skulle klara av det.
19. Vem tänker du på just nu?: Rupert Murdoch.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: HAHA, nej.
21. Vart reste du sist?: Långt, Kanada. Kort, Munkfors! TJOHO
22. Vad gjorde du igår kväll?: Pluggade och kollade film.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Ja.
24. Ler du ofta?: Ja.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Jag är en romantisk människa, så skulle nog säga kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart.
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha, om det gör riktigt ont.
GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja.
33. Vad gör dig glad?: När man har en riktigt givande konversation med någon som är öppensinnad. Sen skadar ju inte lite skämt också, internskämt är bäst!
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej.
35. Är lycka överskattat?: Nej.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja.
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej.
40. Är du nöjd med det?: Ja.
41. Är du kär?: Nej.
HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Ingen, finns några jag ogillar. Men jag tror inte jag hatar dom.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej?
44. Är du en mobbare?: Kan jag säkert vara ibland. Fast man försöker ju ställa allt till rätta efteråt om man har varit elak osv.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Många gånger!
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.
SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja.
48. Favoritämne?: Ingen aning. Många, svenska, samhäll, FE, Foto osv..
49. Värsta ämne :  Jag vet att jag avskydde kemi på högstadiet.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Ja!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback